Vad ingår i Support och vad är konsultation?

Support

Vår programsupport svarar på frågor kring programmets funktioner och tekniska förutsättningar. Vår ASP tekniksupport svarar på frågor om molntjänsten Briljant ASP. Instruktioner finns tillgängliga i både text, bild och videoformat. 

I supporten har vi inte möjlighet att assistera vid start av nya funktioner, anpassningar och utbildning. I supporten ingår heller inte assistans med avstämningar eller svar på regler och lagar kring redovisning- och lönehantering.

Ibland blir supporten tvungna att starta utredningar. Om utredningen visar att problemet beror på felhantering av användaren så kan utredningen komma att debiteras. Om problemet visar sig bero på ett programfel så debiteras naturligtvis inte utredningen och felet avhjälps så snart som möjligt.

Programsupport och tekniksupport: support@briljant.se (08-511 800 80)

ASP tekniksupport: asp@briljant.se (011-18 32 55)

Konsultation

Detta är exempel på områden som våra återförsäljare hjälper till med.

Rådgivning och behovsanalys
Assistans med start av nya funktioner
Anpassningar i befintliga funktioner
Anpassningar av rapporter, analyser och diagram
Utbildning

Här finner du kontaktvägar till återförsäljarna.